דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גרטנר: גם בעידן ה-Big Data, חברת Teradata ממשיכה להוביל את השוק העולמי של ה- Data Warehouse 

מאת    [ 28/06/2012 ]

מילים במאמר: 420   [ נצפה 1637 פעמים ]

 

 

חברת Teradata, החברה המובילה בעולם בפתרונות ניתוח נתונים, המשיכה לשמור גם בשנת 2011 על ההובלה בתחום ה- Data Warehouse ואף הגדילה את הפער על פני המתחרים ביחס לשנה שעברה - כך עולה מהשוואת הדו"ח השנתי של חברת המחקר גרטנר ( (Magic Quadrantמפברואר 2012 ביחס לדו"ח מ- 2011. הסקר השנתי של גרטנר, מנתח את שוק מחסון הנתונים, בוחן את קצב הגידול שלו ואת הספקים בתחום, על פי "החזון הטכנולוגי והיכולת ליישם את החזון בפועל". המחקר מוכר בתעשייה כמסמך בר סמכא, החיוני למקבלי ההחלטות טרם השקעה בתחום Data Warehouse / Big Data. תחום אחסון הנתונים עובר כיום שינוי משמעותי עם מהפיכת ה-'Big Data'. מחסני הנתונים נדרשים לטכניקות עבודה חדשות ולשילוב טכנולוגיות מתאימות להתמודדות עם הרבה מידע במבנים מגוונים וחדשניים, מציינים בגרטנר.

 

"גרטנר בהחלט מודעת להשפעה המהותית שיש ל-'Big Data' כשלב אבולוציוני נוסף בהתפתחות של מחסני הנתונים, תוך שימוש בטכנולוגיות פיתוח חדשניות כדוגמת Aster Data - SQL Map Reduce של Teradata בכדי לתת מענה לסוגי הנתונים בלתי-מובנים (Unstructured) , מבלי שידרש לכתוב קוד בשפות בסיסיות", אומר טל נועם, מנהל החטיבה למערכות מחסני נתונים בחברת מיטווך, נציגת Teradata בישראל.

 

על פי גרטנר, קטגוריית "מנהיגי השוק" אותה מובילה חברת Teradata כוללת בתוכה את הספקים והיצרנים המדגימים את רמת התמיכה הגבוהה ביותר במחסני נתונים מגדלים שונים, שיש להם מספר לקוחות גדול והם ערוכים לתת מענה לניהול של מיחסון נתונים בעומסי עבודה מעורבים. המובילים הם גם אלה שנהנים מאמון ושביעות רצון גבוהים מצד הלקוחות ומאופיינים גם בגודל ומורכבות מסד הנתונים. היות וכך, אומרים בגרטנר, רמת הסיכון בהטמעה מוצלחת של מחסן נתונים של גורמים אלה הינה נמוכה במיוחד. בסיס הלקוחות של Teradata ממשיך לצמוח והלקוחות מרוצים מהיציבות, מיכולת הגידול הלינארית ומהביצועים וכל זאת גם אצל לקוחות קטנים/בינונים באמצעות Appliances תחרותיים. ללקוחות המתחילים פרוייקטים חדשים בתחום מחסון הנתונים, מודלי הנתונים המובנים של Teradata ממשיכים לספק ערך גבוה ביותר. טל נועם מוסיף עוד כי "הרכישה והמיזוג של חברת Aster Data, מהמובילים בעולם בתחום Big Data, אל תוך חברת Teradata, מאפשרים כיום לחברת מיטווך לספק בישראל קשת רחבה של פתרונות במחירים תחרותיים החל מפתרונות Big Data לארגונים קטנים ועד פתרונות המשלבים בין מחסן נתונים מסורתי של Teradata (או חברה אחרת) ביחד עם Aster Data."

 

מיטווך, חברת טכנולוגיית המידע הוותיקה ביותר בארץ, היא המפיצה הבלעדית של התאגידים NCR ו-Teradata בישראל. החברה מתמחה בפתרונות מיחשוב יעודיים וכלליים, בפתרונות לשירות עצמי, בפתרונות מחסני נתונים ובפתרונות תקשורת - על מרכיביהם השונים. לחברה מסורת רבת שנים של מחוייבות לאיכות ומצויינות ועל לקוחותיה נימנים אירגונים וחברות רבים, ביניהם מהגדולים והמובילים בכלכלה הישראלית: בבנקאות, בתחומים פיננסיים אחרים, בתקשורת, בקמעונאות ועוד.

 

דוניצה תקשורת שיווקית




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב